© 2017 by Training Room Media Guru

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

אימונים

שישי

חמישי

רביעי

היט

יוגה

שלישי

היט

שני

ראשון

בוטקאמפ ותנועה

07:00

היט

בוטקאמפ ותנועה

היט

08:00

היט

אימון כוח

אימון כוח

08:30

אימון כוח

היט

אימון כוח

09:30

10:45

בוקספיט

בוטקאמפ ותנועה

בוקספיט

היט

18:30

אימון כוח

19:00

היט

היט

אימון כוח

בוטקאמפ ותנועה

19:30

יוגה

פילאטיס

20:30

רוצים לדעת מה הסוד שלנו? זה ממש לא סוד...

אנחנו פשוט צוות מאמנים שחולים על כושר וכל אחד מאיתנו מביא את הטאץ' האישי שלו, מה שהופך אותנו לחוויה ייחודית וכיפית.

יש לנו מגוון של מאמנים ושיעורים, אז אנחנו בטוחים שבקלות תמצאו את המאמן והשיעור שהכי עושים לכם את זה. המייסד של הרשת דניאל יקותיאל מאמין שתשוקה לאימונים וספורט הם מה שמייחדים את הצוות שלו ושהם יכולים להחדיר מוטיבציה בכל אדם שירצה להגיע לאימון ראשון חינם. אבל זה לא רק לפריקים של כושר, ממש לא – אנחנו מבינים שלא לכולם זה בא בטבעיות ולא כולם יכולים בקלות להתאמן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לעזור לכם להבין מה המכשולים שמנעו מכם להגיע ליעדים שלכם עד עכשיו ולעזור לכם להתגבר עליהם. תסמכו עלינו, זאת המומחיות שלנו!

אז מה בתפריט אתם שואלים? אימונים אישיים ואימונים קבוצתיים. כל אחד יכול לבחור בשיטה שמתאימה לו.

אימונים בקבוצה:

בוקספיט

12 סבבים של ייסורים מענגים שמגיעים מעולם האגרוף הקלאסי עם כפפות אגרוף, משולבים עם תרגילי אימונים אינטרבליים אינטנסיביים. חבר'ה, מדובר באימון שמרים לכם, עם אנרגיות גבוהות ותוצאות היסטריות. מוציאים אגרסיות, משחררים קיטור ובעיקר לא משתעממים משגרה שחוזרת על עצמה.

משיעור כזה אתם יוצאים עם אדרנלין בשמיים ולגבי הזיעה, אל תדאגו – יש לנו מקלחות

היט

סיבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים ושריפת שומן. זה לא חלום – זה היט. אימונים אינטרבליים אינטנסיביים למקסימום תוצאות במינימום זמן. אימון שמשלב משקולות, אימון מקיף לכל הגוף ומקסימום שריפת קלוריות במינימום זמן. דופק גבוה שמשיג תוצאות מעולות. בדוק שזה השיעור בשבילך

 

פילאטיס

היום, כל סטודיו שמכבד את עצמו מציע שיעורי פילאטיס. למה? כי פילאטיס עובד על שרירי הליבה, יציבה נכונה, שיווי משקל וגמישות. מושלם לאנשים שסובלים מפתולוגיות ופציעות קודמות ורוצים לשמר אורך חיים בריא ומאוזן. וכן, יש דבר כזה גוף פילאטיס – בעזרת תרגול של תנועה ונשימה נכונה, הגוף מגיב ומתחזק לאט ובעדינות כך שגם למתאמנים הכי לא מנוסים, פילאטיס יכול להתאים ולהפיח בכם רוח חדשה

בוטקאמפ ותנועה

הגיע הזמן לזוז. פשוט לתת לכל הגוף לנוע, להתחטב ולהתעצב תוך שימוש במשקל הגוף כדי להגיע לתוצאות אולטימטיביות. השיעור הזה מעולה למי שרוצה להתמלא באנרגיה, לשפר את טונוס השרירים ואפילו ללמוד תרגילים שניתן לעשות בבית כדי להראות ולהרגיש נהדר כל השבוע. מתאים למתחילים, מתקדמים או  למי שסתם רוצה להתאמן בראבק!

יוגה

ועכשיו, לנשום. לנשום עמוק. לחבר גוף ותודעה לנפש בתנועה. לחזק שרירים, להאריך את הגוף ולהתנסות בחוויה מעמיקה, משמעותית ומחזקת. מומלץ לשלב אימונים אינטנסיביים עם יוגה, כדי לאזן את הגוף, הנפש להוריד לחץ ולהתנסות בתנוחות שטרם ניסית

אימון כוח

השיעור הזה מעולה למי שרוצה לבנות שריר בעזרת תרגילים מבוססי חדר כושר, שמתמקדים בהרמת משקלים כבדים יותר, בטווחי חזרות משתנים וזמני התאוששות שונים. התרגילים ישלבו בידוד קבוצות שרירים ספציפיות ועבודה גם על קבוצות שרירים רחבות יותר בכל הגוף.

צרו קשר והתחילו בשינוי: