• White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

אימונים בקבוצות

שישי

חמישי

רביעי

שלישי

שני

ראשון

היט

בוטקאמפ ותנועה

08:00

היט

אימון כוח

אימון כוח

08:30

אימון כוח

היט

אימון כוח

09:30

11:00

בוקספיט

בוקספיט

אימון כוח

היט

היט

אימון כוח

18:30

19:00

יוגה

20:30

19:30

בוקספיט (BOXFIT)

12 סבבים של ייסורים מענגים שמגיעים מעולם האגרוף הקלאסי עם כפפות אגרוף משולבים עם תרגילי
אימון אינטרוולים אינטנסיביים. חבר'ה, מדובר באימון מעורר במיוחד עם אנרגיות גבוהות והתוצאות
היסטריות, בהתאם. אנחנו מוציאים אגרסיות, משחררים קיטור, ובעיקר, לא משתעממים משגרה שחוזרת
על עצמה.
אחרי שיעור כזה אתם יוצאים עם אדרנלין בשמיים.
אגב, לגבי הזיעה, בשביל זה יש לנו מקלחות.

היט (HIIT)

סיבולת לב-ריאה, חיזוק שרירים ושריפת שומן. זה לא חלום, זה היט. אימוני אינטרוולים אינטנסיביים למקסימום תוצאות במינימום זמן. אימון המשלב משקולות, אימון מקיף לכל הגוף ומקסימום שריפת קלוריות במינימום זמן. דופק גבוה שמשיג תוצאות מעולות. בדוק שזה השיעור בשבילך.

 

פילאטיס

היום, כל סטודיו שמכבד את עצמו מציע שיעורי פילאטיס. למה? כי פילאטיס עובד על שרירי הליבה, על יציבה נכונה, שיווי משקל וגמישות. האימון הזה חיוני ומעולה בין היתר עבור אנשים שסובלים מפתולוגיות ומפציעות קודמות ורוצים לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן. וכן, יש דבר כזה "גוף פילאטיס"; בעזרת תרגול של תנועה ונשימה נכונה הגוף יגיב ויתחזק בהדרגה ובעדינות כך שגם עבור מתאמנים בלתי מנוסים הפילאטיס יספק מענה נכון ויברא בכם התחדשות.

בוטקאמפ ותנועה (BOOTCAMP)

הגיע הזמן לזוז. פשוט לתת לכל הגוף לנוע, להתחטב ולהתעצב תוך שימוש במשקל הגוף כדי להגיע לתוצאות אולטימטיביות. השיעור הזה מעולה לכל מי שרוצה להתמלא באנרגיה, לשפר את טונוס השרירים ואפילו ללמוד תרגילים שניתן לעשות בבית כדי להיראות ולהרגיש נהדר במהלך השבוע. מתאים למתחילים, מתקדמים או למי שסתם רוצה להתאמן בראבק!

יוגה

ועכשיו, לנשום. לנשום עמוק. לחבר גוף ותודעה לנפש בתנועה. לחזק שרירים, להאריך את הגוף ולהתנסות בחוויה מעמיקה, משמעותית ומחזקת. מומלץ לשלב אימונים אינטנסיביים עם יוגה כדי לאזן את הגוף והנפש, להוריד לחץ ולהתנסות בחוויות שטרם חווית.

אימון כוח

השיעור הזה מעולה לכל מי שמעוניין לבנות שריר בעזרת תרגילים מבוססי חדר כושר המתמקדים בהרמת משקלים כבדים מהרגיל, בטווחי חזרות משתנים ובזמני התאוששות שונים. התרגילים ישלבו בידוד קבוצות שרירים ספציפיות תוך עבודה על קבוצות שרירים רחבות יותר בכל הגוף.

צרו קשר והתחילו בשינוי:

© 2017 by Training Room Media Guru